Dagens tips: A Million Ways to Shea

 
För er som älskar Shea Moistures produkter är deras nya plattform ett måste.
 
Först får du ladda upp en bild på dig själv. Om du inte vill det kan du bara göra som mig och ladda upp en bild på någon med din hårtyp (jag laddade upp en bild på Whitney White eller Naptural85, min favorit-vloggerska som dessutom sponsras av Shea Moisture).
 
I nästa steg får du reglera värdena efter strukturen och kvaliteten på ditt hår.
 
I det sista steget väljer du dessa alternativ utefter dina preferenser och önskemål för ditt hår.
 
Slutligen får du en skräddarsydd plan och förslag på produktserie!
 
Produkterna hittar du lite här och var inklusive min favorit onlinebutik för naturlig hud-och hårvård iHerb.com
 
A Million Ways to Shea
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0