Favorit i repris: TRESemmé Vibrant Naturals Conditioner

 
Under min första transition var detta balsam en no-can-do-without. Tyvärr har Naturals och Vibrant Naturals-serien utgått  och ersatts av Botanique (Som jag kommer att göra en product review om inom kort) men SOM TUR ÄR lyckades jag komma över två flaskor Vibrant Naturals balsam! Detta balsam är för bra för att använda som tvättbalsam utan detta kommer jag använda för co-wash/BM under veckorna. Mitt hår ÄLSKAR Aloe Vera och Avokadoolja och som ni ser nedan är de ingredienserna så högt upp man kan önska sig ur ett wholesale balsam. Skillnaden mellan detäta och det klassiska Naturals är att Vibrant Naturals är sk hypoallergenic med mindre parfym, detta är att föredra om man planerar att använda ett balsam som leave-in. Dock bör inga balsam som inte tvättas ur appliceras direkt på hårbottnen utan endast på längderna och topparna.
 
Ingredienser

Aqua, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Persea Gratissima Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Brassica Campestris/Aleurites Fordi Oil Copolymer, Caprylic/Capric Triglyceride, Behentrimonium Chloride, Parfum, Sodium Chloride, PEG-150 Distearate, Dipropylene Glycol, Alcohol, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Lactic Acid, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Citronellol, Limonene, Linalool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0