Dagens frippa

Idag vart det High Ponytail á la Beyonce (i wish haha), jag äääälskar slick back uppsättningar både svansar och knutar, det är så snyggt men jag har ytterst sällan så eftersom det sliter på håret runt ansiktet och där man fäster tofsen (använde en mjuk tofs och drog inte åt särskilt hårt!). De är även jobbiga att göra eftersom jag måste använda löshår när jag gör dem, jag hatar tunna ponytails.. jag har ju jämförelsevis (mot medelsvensken) tjockt hår men till och med på mig tycker jag den ser för tunn så jag brukar fästa några extraslingor med hårnålar. Väldigt viktigt bara att du som vanligt väljer hår som matchar ditt eget. Mitt eget hår hade jag bara som vanligt stretchat ut med hjälp av lösa twists över natten sedan kammat igenom håret med fingrarna..

Love your curls and kinks!

Trackback
RSS 2.0