Vågar jag?

Vet att jag tjatat om det här med färg ett bra tag, men jag är så jäkla FEG!! Vill verkligen ha lite förändring såhär till våren, men jag vet inte hur det kommer bli, om det kommer passa mig och hur mycket det kommer skada mitt hår. Vet inte heller om jag vill slinga eller färga, överhåret eller hela håret, brunt eller brun/blondt.. Har ni positiva/ negativa erfarenheter av att färgexperimentera med ert hår?

Tidigare har jag ju alltid avgudat den här hårfärgen


Men nu är jag allt mer sugen på det här
 

Vad tycker ni?

Love your curls and kinks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! :)

ville bara fråga om vilken butik man kan gå till för att köpa afro naturligt lös hår?

2012-02-03 @ 23:00:49
Postat av: Admin

Hey! Det finns två stycken butiker (har samma ägare) väldigt nära centralen som bägge säljer löshår som liknar afrohår. har varit där flera gånger men vet faktiskt inte vad de heter men jag tror att den ena ligger på bryggargatan, den har en gul skylt på vägen där det står afro hair & cosmetics eller så.. sedan finns det ju taj mahal på drottning gatan, kilimanjaro där i närheten.. gladys hair i bromma c är bra också.. haha hoppas det där var til någon hjälp :P

2012-02-04 @ 19:34:29
URL: http://loveyourcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0