Läsarfråga, Coconut oil

Hittade en fråga jag missat, hoppas du är kvar och får ta del av svaret!

hej, nice blogg! Är också inne på the natural hair movement och har varit natural i ca 1,5 år yeey. Jag köpte exakt en sån där ktc på burk men var lite tveksam då jag annars brukar använda 100% extra virgin coconut oil som luktar kokos. Jag sökte runt lite på nätet om pure coconot oil som ju är en annan version och det stod att den som inte hade lukt och så var bleached? (om ja2g minns rätt) och att den kunde orsaka build up och kväva ditt hår typ. Har aldrig vågat använda den men är jättenyfiken över vad du tyckte kan jag få en minireview tror du?

tack på förhand och awesome blogg:)

Hey! Tusen tack och alltid lika kul att höra från andra naturals! Du har rätt, den oljan köpte jag för att min 100%:iga var slut, men den doftar ingenting vilket betyder att den är behandlad (raffinerad). Så jag använder endast Parachutes 100% Coconut Oil till håret, den andra använder jag på kroppen :) Hope that helps...

Love your curls and kinks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0