RESULTATET!!

Här är resultatet!! Kom hem sent och ska upp och jobba imorrn (idag) men ville visa hur det blev i alla fall.. Imorrn får ni mer detaljer om jag blev nöjd med färgen eller inte samt min recension om Brazilian Keratin Treatment jag gjorde. Som ni ser har behandlingen inte förändrat mitt curl pattern what so ever, endast tillfört protein till mitt hår, im as for'ed out as ever :) Jag är färdig med rakt hår på ett tag nu, har haft det ca 1 månad nu är the curls back!

VAD TYCKER NI??


Love your curls and kinks!

Kommentarer
Postat av: Cherry

Ser jättefint ut! Gillar att det bruna har lite kastanje/rödbrun touch!



Jag håller med dig, keratin behandlingar är super. Gör själv Brazilian Blowout var 3 månad och det blir bara bättre för var gång. Jag vet att Brazilian Blowout sägs vara farligt för många men jag har provat Zero också och det har inte samma effekt för mig. Det är ju i of s mest skadligt för den som gör det och jag brukar göra det på min kompis som sen gör det på mig så vi skadar bara varandra i så fall.



Hur mycket kostade det att göra det där du gick? Blev det någon rabatt när du färgade och gjorde behandling samtidigt?

2012-04-07 @ 19:33:18
Postat av: desperat 16åring

Hej! :)

Jag behöver din råd, är sjukt desperat.

Jag har jättekrulligt hår, ungefär 3b. Jag älskar mitt hår men de kan vara jättejobbigt och fixa de, det tar ca. 3h ifall jag ska ha de krulligt men då måste jag tvätta de varje dag, annars blir de jävligt torrt och håret går av. Jag går i skolan från 8 - 16.30 nästan varje dag och måste ägna mina vakna timmar åt att plugga, så jag hinner inte ta hand om mitt hår. Om jag plattar håret kan jag ha de så i 5 dagar innan jag måste tvätta de.



Undrar om Brazilian blowout kanske är något för mig? Har hört att de lättar på lockarna och eliminerar frizz. Du anar inte hur mycket jag önskar att jag bara kan sätta upp de efter att ha duschat utan krångel.



Tack i förhand! :)

2012-04-11 @ 21:44:17
Postat av: Admin

Åh tack så mycket :D var lite osäker på färgen först om det var för rött men nu älskar jag det! passar min hudton perfekt!!



Ahaa ni gör själva? Så ni köper medlet på nätet då eller? Jo på lång sikt ska det vara skadligt var jag läst :/ så det blir inga fler gånger för mig..



ibland har de speciella rabatter och avdrag tex under januari månad hade de 30% på alla produkter.. kika in på hemsidan om det finns något sånt erbjudande nu! afrohair.se

2012-04-17 @ 21:34:44
URL: http://loveyorcurls.blogg.se/
Postat av: Admin

Hmm jag har aldrig gjort Brazilian Blowout så jag kan faktiskt inte svara på om det skulle vara något för dig... du kan inte ha det uppsatt lockigt ibland och sen co-wash och ha utsläppt kanske 3 dagar i veckan? tror det skullehjälpa dig lite.. testa annars att tvätta håret och fläta det direkt efter, låt sedan håret torka i alla fall 2 timmar innan du tar ut flätorna så borde håret vara lite enklare att hantera..



Lycka till!!

2012-04-17 @ 21:37:06
URL: http://loveyorcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0