Just nu



Love your curls and kinks!


Kommentarer
Postat av: Anonymous

Jag använde det nästan hela vintern och den funkade väldigt bra hoppas det funkar på dig också :)

2012-04-17 @ 20:54:49
Postat av: Admin

Tack, var duktigt med det i vintras sen tog jag en paus men nu är jag back on track :)

2012-04-17 @ 21:21:36
URL: http://loveyorcurls.blogg.se/
Postat av: se

Hej gillar verkligen din sida, är i ett dilemma just nu, jag har gjort behandlingen tezturazing en längre tid men eftersom det inte går att göra det i min stad funderar jag antingen på att sluta göra det eller göra det hemma här kommer mina frågor:
1. slits håret av texturazing?
2. Vart kan man köpa ett hem-kit?

Svar: Texturizer är en något mildare form av relaxer. Så ja, det sliter på håret, men om du klipper topparna ca var tredje månad klipper du successivt bort skadat hår. Beroende på din hårtyp kanske inte texturizer är någon bra idé, men det är individuellt. Jag skulle inte rekommendera att göra texturizer hemma själv, kamningen är en del av processen och känner du inte till den tekniken riskerar du att skada ditt hår!
None None

2013-10-18 @ 16:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0