Curlformers

Ett stylingverktyg jag verkligen är sugen på att testa är Curlformers, vilket är ett sätt att locka håret. Det verkar superenkelt och snabbt, mycket mer effektivt än till exempel flexirods och papiljotter.. Här är en video av favvo-vloggaren Naptural85



Dessa går att köpa i Sverige, tex på internetsidan lockig.nu. Ett set om 40 Curlformers för mellanlångt hår (upp till 35 cm) kostar 649 kr
Stylingkit för mellanlångt hår
Annars kan du köpa 10 stycken för 149 kr

Starterpack för kort hår

Kroken köper man separat och den kostar 49 kr, jag blir verkligen sugen när jag såg videon! Även fast jag inte egentligen är ett så stort fan av kork-skruvar så skulle detta vara ett alternativ för att stretcha håret..

Love your curls and kinks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0