Ska jag eller ska jag inte

Jag blir helt tokig på att jag inte kan få tag på de produkter jag vill här i Sverige!!!, och frakt från USA kostar en förmögenhet. Speciellt när man vill testa nya saker man inte vet funkar vill man inte lägga totalt 500 kr på en produkt. Det finns så mycket jag vill testa just nu, bland annat den stora favoriten Super Butter Creme från Donna Marie och Eco Styler Olive Oil Gel.. Det mest irriterande är att min pappa ska till New York till vintern men om jag bad han att köpa KC Knot Today skulle han lika gärna kunna komma hem med en säck potatis, haha inte heller skulle han hitta till rätt butiker även fast jag ritade en karta.. Själv ska jag till Colombia över jul men jag tvivlar på att de produkter jag vill ha finns där.

Hemsidan Brittish Curlies är grym, dom har det mesta fast frakt till Sverige kostar ändå 200 + eventuella kostader hos budet här i Sverige. Funderar på att skicka det till någon jag känner i England för frakten är gratis inom UK men jag hade inte planerat en London trip any time soon.. AAAHH JAG BLIR TOKIG!

Fan ska jag??? Blir minst 700 kr för 3 produkter!!

Love your curls and kinks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0