13/09/11

Till min stora förfäran såg jag idag att mitt Shea Butter håller på att ta slut.. har av någon anledning inte använt det på ett tag så jag har inte märkt det, får genast åka och köpa nytt. Kvinnan jag köper det av hämtar det som sagt från Gambia som är känt för sitt Shea Butter.. Köper en sådan här förpackning för 150 kr och det är ca 2,5 dl

Detta funkar väldigt bra i mitt hår, jag är inte säker på om det återfuktar eftersom det at the end of the day är fett.. men det gör håret mjukt och glansigt utan den där feta känslan som jag ibland får av Oliv Olja.. Sen har det en otroligt tjock, krämig och följsam konsistens, se bara hur det smälter på mina fingrar





Love your curls and kinks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0