09/09/11

Kul att se hur håret växer, mitt hår krymper ca 75% i torrt tillstånd och ca 50% när det är vått så jag skulle egentligen behöva platts ut det för att se exakt men så mycket bryr jag mig inte haha

November 2010 (1 år av transitioning, här mådde mitt hår verkligen inte bra hade tappat massa hår och det rakpermanentade håret som var kvar var väldigt slitet och tunt som ni ser. Håret gick knappt att hantera hur mycket jag än återfuktade det, kammade dessutom håret på helt fel sätt, efter schamponering, halvtorrt och utan balsam..)


September 2011 (snart 2 år av transitioning, nu mår mitt hår bra, har återfått tjockheten från rot till hopp och mitt hår "behåller" fukt mycket bättre så jag behöver inte återfukta håret varje dag, var tredje dag räcker nu mera)


Love your curls and kinks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0