ORS Lock & Twist Gel Twist/Braidout

Jag skrev ju att jag inte brydde mig om twist/braid-out resultatet från ORS Lock & Twist Gel, men det vart så grymt att jag ändå måste visa det! Har haft twistsen nu i 2 eller 3 dagar tror jag och såhär vart resultatet (jag är sämst på att ta hårbilder, blir alltid snett därför visar jag några stycken från olika vinklar). På de första fyra bilderna har jag bara tagit ur twistsen, på de andra bilderna har jag separetat de mer for the final look :)









Den här braid-outen ser på bild inte så jätte annorlunda ut från de andra, utan produkter, men i verkligheten var håret 100 gånger mer glansigt än det brukar vara


Här är en bild på mitt älskade afro (saknar det som f*n) när jag tvättar håret och inte gör någonting med det. Nya läsare, det är inte så att jag inte älskar mitt hår i ett utkammat afro men just nu vill jag ha längre hår, och det bästa sättet för mig att få det är att ha håret uppsatt 90 % av tiden och 10 % av tiden det är utsläppt ska det vara i "kontrollerade" former, som frisyren ovan, alltså twistouts eller braidouts, annars blir det rätt tovigt :) När mitt afro blir min önskade längd kommer jag ha det som på bilden nedan jämt :) Cant wait!



Love your curls and kinks!
Trackback
RSS 2.0