L'Oreal Elvitals Nutrition & Shimmer Inpackning



Denna gjorde absolut ingenting för mitt hår. Gjorde det inte sämre, men inte heller bättre. Jag förväntar mig inte mycket av de billigare märkena (även fast dyrare inte nödvändigtvis alltid är bättre).

För det första var den alldeles för 'lätt', jag gillar tjockare krämigare inpackningar. Organics Hair Mayo fungerar bra med badmössa och varm mössa/sjal på huvudet, men denna inpackning behöver nog elektrisk värme för att den ska fungera.

Det som störde mig mest var att den innehåller glitter, för att håret ska skimra vilket jag tycker är så jäkla fjantigt. Alltså inpackningen ser ut som sån där skimrande vit ögonskugga som man köper på hm för 20 kr. Och det är inte lätt att tvätta bort det där j*vla glittret heller, har glitter i hela ansiktet nu efter! Usch.. Om jag ska vara korrekt så heter ingredienserna som ger den skimrande effekten Mica, Titanium Dioxide

Enda positiva var att den var hyfsat utredande och den luktade gott, fungerar kanske bra för icke-afrohår..

Love your curls and kinks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0