Hårtyper, forts

Hittade en rätt rolig bild på BrittishCurlies om hårtyper, dem har gjort en egen chart av enskilda hårstrån för att visa på skillnaderna mellan hårtyper. Nu anser jag personligen att den är rätt överdriven. Vissa delar av mitt hår ser ut som 2c håret de ritat på den här bilden, och andra delar av mitt hår liknar deras 3b-3c. Så de har överdrivit lockigheten ganska mycket (kolla bara 4b-4c håret!), jag kanske borde göra min egen karta haha. Men men, det finns ju många sätt att se på saken.. Vart hamnar ni på den här kartan?



En slinga i mitt hår utan produkter eller styling, rätt lik deras 2c hår eller hur? :S


PS. Jag är en stolt 4a/4b curlie!

Love your curls and kinks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0