30/10/10

Wow!.. Normalt är jag rätt konservativ när det kommer till hårfärger, gillar mellanfärgerna bäst, "ljusbrun till mörkbrun och allt däremellan". Har svårt för ljus/gulblond och kol/blåsvart. Men jag måste säga att den här damen bär upp det bleachblonda grymt bra! Det är en jämn färg och inte det minsta gult, utan snarare vitt :) Jag tycker det var helt sjukt snyggt på henne! Kan tänka mig att hon är en sån som passar i alla hårfärger och frisyrer, brukar vara så med dem som har fin och slät hy (inte mig alltså) och fina drag i allmänhet

Jag skulle inte rekommendera blekning till någon oavsett hårtyp som vill ha långt "friskt" hår, men har man en kort frisyr så byts håret ut oftare (detta betyder inte att det klarar blekning bättre utan bara att man klipper bort det skadade håret oftare)



Love your curls and kinks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0