Giovanni Direct Leave-In

ÄNTLIGEN! Efter att ha varit på min wish-list i säkert 1 år har jag äntligen beställt och fått hem Giovanni Direct's Leave-In Conditioner! Jag vill verkligen tacka den läsare som tipsade mig om iHerb.com, helt otrolig hemsida, de har alla slags oljor mm och frakten kostar bara 4 dollar! Helt otroligt! Säg till mig om ni vill shoppa därifrån så får ni en rabattkod av mig :) Har hört sååå mycket gott om den här produkten att det inte skulle vara konstigt om jag blir besviken, mina förväntningar är riktigt höga. Men jag ska inte använda den förrän jag tvättar håret, har inte gjort det på mer än en vecka den här gången. Har haft så mycket annat för mig, hår är ju inte det ända, men jag har sprayat det med vatten och flätat det några gånger, så det känns väldigt fräscht ändå.

En tråkig sak, när jag läste om den här produkten var den 100% organiskt (Pure Organic Technology stod det på) men nu verkar dom ha ändrat det. Nu heter den EcoChic technology istället. Ingredienserna är fortfarande off the hook men alltså inte bara organiska..



Ingredienser: Aqua (Purified Water), Cetyl Alcohol (Plant Derived), Tocopherol (Vitamin E), Panthenol (Pro-Vitamin B5), Citric Acid, Phenoxyethanol, Natural Fragrance, Citrus Grandis (Grapefruit) Extract, *Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, *Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, *Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, *Betula Alba Extract, *Malva Sylvestris (Mallow) Extract, *Achillea Millefolium Extract, *Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, *Equisetum Arvense Extract, *Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract, *Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Sclarea (Clary) Extract, *Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, *Tussilago Farfara (Coltsfoot) Flower Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract.

*USDA Certified Organic
100% Vegetarian Ingredients/No Animal Testing
No Artificial fragrance/Dyes/Sulfates/Parabens/Silicone

Love you curls and kinks!

Kommentarer
Postat av: älskar lockar

Jag vill verkligen tacka den läsare som tipsade mig om iHerb.com, :-) kul att kunna dela med sig av supertips. Som tack får du gärna använda min rabattkod :-) till en kompis vid en beställning, YOM029. Fem dollar rabbat på första beställningen till den som beställer.

Hoppas du blir nöjd, detta är helt klart det bästa jag testat.

2011-11-09 @ 18:25:01
Postat av: älskar lockar

Hej afrohår, kan du vara snäll att ta bort min kommentar om det är möjligt. Tackar

2011-11-13 @ 12:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0