17/11/11

Det här är oftast så mitt hår ser ut när jag har det utsläppt, det är enligt mig den perfekta balansen mellan volym och kontroll. Jag har ju annars alltid en PH och om jag vill ha väldigt separerade lockar med mindre volym har jag i PH'en en längre tid och tar endast ut den på torrt hår. Om jag vill ha lite mer av ett afro men ändå behålla håret streched och välkammat så tar jag ut PH'en när håret är något fuktigt, då lockar topparna till sig lite grann och frisyren blir en perfekt mix av twist/braid-outlockar och mina egna korkskruvar :)

För en månad sedan ungefär


Idag, ser ni någon skillnad av Ricinoljan btw? Det gör inte jag, tror inte mitt hår svarar på det. Är dock svårt att veta utan att mäta håret eftersom mitt hår ser så olika ut från dag till dag.


Love your curls and kinks!
Trackback
RSS 2.0