Prover

Idag var jag på TIGI's på Drottninggatan för att kolla efter lite produkter, har aldrig handlat där förut men dom har grymma erbjudanden, halva priset på massa bra märken (butiken finns på Drottninggatan, PK-huset, Solna Centrum mfl)! Jag kollade bland produkter och en kille kom fram till mig, så här lör vår konversation

Jag - Hej, jag letar efter en silikonfri Leave-In
Han - Okej, men väldigt få produkter innehåller silikon
Jag - Hmm, vad jag vet gör ganska många det. I alla fall, jag har hört myket gott om PM The Conditioner, men den har ju tre listade silikoner.
Han - Den har inga silikoner i, ser du (visar flaskan), det står inte silikon någonstans
Jag - Dimethicone är en silikon, men jag har hört att PEG-Dimethicone är vattenlöslig, vet du något om det?
Han - Aha, är det?.. Ehh.. Vet du.. Du kan få prover hem

Haha sådär låter det alltid nu för tiden när jag försöker handla produkter, till och med på frisör salonger. De ända som haft någon som helst koll är tjejerna på Blacknuss! Så jag fick i alla fall massa prover. Tyvärr innehåller nästan alla silikon, HAHAHA



Love yor curls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0