Produkter

När jag slutade med relaxer trodde jag att det jobbigaste skulle vara kamningen och stylingen, men nu har jag upptäckt att det absolut jobbigaste är att hitta bra produkter! Jag är inte den som gärna testar nya produkter eftersom jag är en vanemänniska och gärna använder samma produkter i flera år. På senare tid har jag dock blivit lite mer easy med att testa nytt, så jag tänkte let yall in on the good stuff. Så klart hittar man inte perfekta produkter i Sverige eftersom att de flesta produkter som går att hitta här är inte gjorda för afrohår. Jag kommer att lista produkter som jag tycker är bra eftersom jag hittar som, så håll utkik ;)

Love your curls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0