Vattna håret

Mitt hår ser absolut bäst ut efter att jag sköljt det med vatten, lockarna kommer då fram och håret får extra volym. Jag vet att många "naturals" sköljer eller co-wash sitt hår varje/varannan dag! Många på tex longhaircareforum säger att deras hår inte blivit speciellt torrt av det så länge de använder en leave-in och olja efter (lhcforum är ett amerikanskt forum och jag har märkt att de som har hårt vatten får väldigt dåliga resultat att att skölja håret varje dag, så det har nog mycket med det att göra). Visst skulle jag vilja göra detta för curl definition men det skulle innebära att jag måste kamma håret efter varje gång, vilken jag inte är så sugen på..

Love your curls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0