Spontanklippning

Idag när jag skulle fixa håret inför en middag fick jag nog av de raka topparna och tog upp en sax. Klippte inte bort dem helt men jag balsamtvättade håret och toppklippte det sen några centimeret (ungefär 4-5 cm). Håret ser mycket bättre ut nu, även fast jag har några centimeter rakt hår kvar på topparna.

(Alltså jag har en liten fobi för hår, alltså hår som inte sitter på huvudet utan typ avklippt hår och löshår. Jag såg en japansk skräckfilm för ett tagsen där mördar-hår ströp människor och så satt när jag kollar på den här bilden får jag rysningar. SÅ sorry för bilden ni som har fobi)

Jag basamtvättade håret med Garnier Fructis Stärkande Balsam utan Silikoner, det funkade väldigt bra håret vart mjukt och väldigt lätt att kamma. Hade så bråttom att jag inte sektionerade håret så mycket som jag brukar utan kammade rätt på (dock väldigt försiktigt) och det gick alldeles utmärkt :)

Love your curls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0