On the wish-list

Om jag skulle investera i något för mitt hår så skulle det vara en Hair Steamer. Visst att jag gör inpackning med värme varje vecka men det blir inte riktigt samma sak som när man sitter där hos frissan under ångmaskinen. Det verkligen känns hur inpackninger tränger in i håret ordentligt och gör nytta, skulle va grymt att kunna ge sitt hår en sån treat every now and then. Å ena sidan känns det lite väl överambitiöst och ha en sån stor apparat hemma. Så for now får det duga att slänga på en badmössa och föna utanpå eller värma några hansdukar i micron och vira de runt huvudet :) Vad heter förresten en hair steamer på svenska? Hår ångare? Hår ångmaskin?
 Vet inte vad jag ska söka på för att få fram ett ungefärligt pris :S


Love your curls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0