Hårtvätt!

Tvättdag idag, haha ska nog börja tvätta håret oftare än 1 gång i veckan eftersom mitt i veckan kommer jag alltid på mig själv med att tänka "fan kan det inte vara söndag snart så jag kan tvätta håret". Köpte en ny inpackning idag, mitt hår behöver inpackning, kan inte bara tvätta håret med balsam. Det fick bli Franck Provost Repair Expert Inpackning, ville köpa balsamet också med det luktar för starkt, det gör iof inpackingen också, den luktar som riktigt stark herrparfym. Typ så som det brukar lukta i en taxibil :S Men den tvättar jag ju ur så då är det ingen fara, jag har inte speciellt känslig hårbotten.



Har på inpackningen just nu, med en badmössa och 2 varma handdukar, ska låta den sitta i ca 20 min, efter det blir det TRESemme Naturals Silicone Free Conditioner:



Om inte den utreder mitt hår nog blir det även Kinky Curly Knot Today:



Ill be back soon!

Love your curls!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Blir många kommentarer på en gång, men älskar redan din blogg!

Använder själv franck provost balsam och det fungerar bra, luktar rätt starkt som du säger men det gillr jag nästan!

Undrar dock var du inhandlar den silikonfria conditionern?

2011-06-12 @ 13:49:16
Postat av: Grace

Tack så jätte mycket!! TRESemma Naturals finns på Ica Maxi, Mataffären längst ner i Åhlens i City och på välsorterade mataffärer. Den är grym du måste testa!

2011-06-12 @ 15:44:16
URL: http://loveyourcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0