Hårtvätt Part 3!

Nu är håret kammat, tog 15 min som vanligt, det är så himla tjockt att det tar tid, men det gör inget när man inte behöver kriga med håret!

En luggslinga (klippte lugg för ca 6 mån sen, big mistake!), har kvar lockmönstret 100% trots att håret är kammat. Naturligt hår är ganska nytt för även mig (har varit relaxerfri i 1,5 år för er som inte vet) men jag antar att vårat hår behåller lockarna ganska bra


Håret uppifrån:


Håret bakifrån, det mesta är som ni ser krullig new-growth. Så här mycket växer alltså håret på 1,5 år, tänk på att det inte är stretched och mitt shinkage är ca 75%:


Mitt hår torkar väldigt snabbt när det är balsam i, undrar om det är bra eller dåligt. Ganska skönt är det i alla fall..

Love your curls!

Kommentarer
Postat av: afroego

Åh va fint hår du har :D

2011-06-07 @ 08:52:59
URL: http://afroego.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0