Hårtvätt Part 2!

Har just nu en passionerad date med:



Jag älskar min afrokam! Den är min hartass, den ger mig tur. Jag har alltid med mig den när jag reser, och helt ärligt skulle det vara väldigt svårt för mig att köpa en ny om den här försvann. Mitt hår har förstört hur många kammar/borstar som helst. Mitt hår skrattar åt kammar. Men den här afrokammen är lika kaxig haha!

Btw TRESemma Naturals är helt underbart! Vilken underbar slippery feeling den ger, reder ut håret bättre än någon annat silikonfritt balsam jag någonsin testat! Doften är alldeles lagom och flaskan räcker länge pga storleken, jag ska testa att lämna kvar det här balsamet i håret och se hur det blir..

Love your curls!

Kommentarer
Postat av: Felli

affro kammar ftw!

Skiit fin blogg hurru!

Coolt men en tjej som tycker att det är nice med lockar! Men tyvärr är det svårt för moi att inse det (lockig tjej här!)

2011-09-06 @ 18:32:59
URL: http://rollins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0