Ett tips till er som gillar..

Garnier Fructis Stärkande balsam Utan Silikon, balsamet har bytt utseende och det står inte längre "no silicone" på framsidan. Även fast innehållet verkar vara detsamma gillar jag inte att de tagit bort den där texten, de kanske har smygit in något silikonliknande med något skumt namn? I alla fall i de stora förortsbutikerna har de dock ett stork lager av den gamla versionen kvar, jag köpte två flaskor på Vi tror jag det var i Skärholmen.

Ett tips! Många på lockig.se tycker att det här lämpar sig bäst för sk tvättbalsam för er som använder sig av den metoden, alltså föga effektivt som leave-in. Sen att det är ett volym-balsam känns ju lite si sådär för mitt hår, det är väl det sista jag behöver mer av. Jag ska i alla fall testa det nästa vecka. Den här veckan blir det TRESemme Naturals



Love your curls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0