Colored hair

Vad tycker ni om färgat/slingat afrohår? Jag tycker det kan vara riktigt snyggt även fast jag själv föredrar naturliga hårfärger.. För ungefär två år sedan färgade jag håret brunt (på salong!) och det vart riktigt snyggt, mitt hår var rakt då vet inte riktigt hur det skulle se ut med afro..

När alla mina rakpermenentade toppar växt ut vill jag nog testa att tona håret, gäller bara att hitta en "skonsam" färg.. Lite inspiration:

Är inte så jätte förtjust i de orange/röda tonerna som de flesta av dessa hårfärger går i, gillar när det är mer askbrunt, men det är väldigt svårt att få det så.. Mitt hår innehåller väldigt mycket rött pigment så det blir alltid rött när jag försöker ljusa upp det

Jag tycker att det här är den finaste hårfärgen som finns! Mörkbruna rötter, aningen ljusare längder och toppas..Undrar om den är naturlig, hittade bilden på hennablogspot.com, så det kanske är färgat med henna?



Love your curls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0