Macadamia Natural Oil

 Nya produkter, inpackningen Macadamia Natural Oil Deep Repair Mask och Schampot och Leave-In krämen från samma serie. Dessa produkter har ju varit rätt omtalade på senare tid, men jag är så nöjd med de produkter jag redan har. Men dessa har jag inte betalat för så då tänkte jag why not try? Just nu har jag ju en Weave med rätt lite av mitt eget hår ute, så jag testade inpackningen och leave-in krämen på det lilla håret och de kändes rätt bra, men egentligen varken sämre eller bättre än andra produkter med liknande ingredienser. Jag lovar att ge en bättre review när jag kan använda dem på hela håret.




Inpackningens ingredienser (den innehåller silikon): Aqua (Water), CetearyliAlcohol, Glycerin, CetrimoniumlChloride, Quaternium-80, Amodimethicone,lRicinus Communiseleven.se (Castor)iSeed Oil, Parfumi(Fragrance), Algae Extract,lTocopheryl Acetate, MelaleucalAlternifoliaeleven.se (Tea Tree)lLeaf Oil, AnthemislNobilis Flower Oil,iAloe Barbadensis LeaflExtract, Macadamia TernifolialSeed Oil, ArganialSpinosa Kernel Oil,lLimonene, Butylphenyleleven.se Methylpropional,lHexyl Cinnamal, Linalool,lCitronellol, C11-15 Pareth-9,lTrideceth-12, Trimethylsiloxyamodimethicone.

Från ett ämne till ett annat. Imorgon åker jag till värmen några veckor, kommer varken ha med mig dator, mobil eller något annat elektroniskt. Jag är lite gammeldags och tycker att semester ska vara semester, alltså en paus från allt som sker där hemma (kanske försöker jag ändå skriva ett inlägg eller två). God jul och gott nytt år på er!

Love your curls and kinks!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, älskar din blogg! Jag har världens lockar och hatar det, men det är så slitet för har plattat det för mycket, kolla gärna in bloggen så ser du i headern :D

Tips på hur man kan behandla det? :D

2011-12-28 @ 12:59:23
URL: http://emelieronnelow.blogg.se/
Postat av: Nandi

En svensk hårblogg, yay! Jag försökte hitta var jag kunde kontakta dig men nu skrive rjag här. Kontakta mig!!!

2012-01-12 @ 23:17:56
URL: http://hairofheritage.blogspot.com
Postat av: Mari

Hoppas du har haft en fin semester i värmen! Kom tillbaka till bloggen snart! :) Saknar dina tips!

2012-01-26 @ 08:40:52
Postat av: Admin

Tack så jätte mycket hörni! Nu är jag hemma igen! Första kommentaren var så länge sedan men om du fortf är intresserad av svar kommentera gärna igen så jag vet att youre still here :)

2012-01-28 @ 12:13:09
URL: http://loveyourcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0